Monday, June 13, 2011

Drown with Me

Minnesota, land of 1,000,
2,000 lakes
You better take me to them all
To them all
To them all

There are ponds, lagoons, lakes and rivers
One thing's for sure, water takes me
Breaks me down, down, down
Are you gonna drown with me?
Are you gonna drown?
Are you gonna drown with me?
Are you gonna drown?

The Mississippi's pretty long
Then again, so's the Nile
You're gonna make me smile
Smile
Smile

There are ponds, lagoons, lakes and rivers
One thing's for sure, water takes me
Breaks me down, down, down
Are you gonna drown with me?
Are you gonna drown?
Are you gonna drown with me?
Are you gonna drown?

Yellow, Red, Black, Baltic
Beyond the sea
Will you be waiting for me?
For me
For me

There are ponds, lagoons, lakes and rivers
One thing's for sure, water takes me
Breaks me down, down, down
Are you gonna drown with me?
Are you gonna drown?
Are you gonna drown with me?
Are you gonna drown?
Are you gonna drown with me?
Are you gonna drown?

No comments:

Post a Comment